مدت کارکرد لوازم جانبی کامپیوتر دست دوم چقدر است؟
نوشته شده توسط : سیپاس

یکی از مهمترین نکاتی که در خرید لوازم جانبی کامپیوتر دست دوم اهمیت دارد این است که قطعات یا تجهیزاتی که شما انتخاب کرده اید، چه مدت از زمانی عملکرد آنها می گذرد. به طور مثال، شما یک رایانه می خواهید بخرید که فقط سه سال کار کرده است؛ ممکن است یک دستگاه دیگر، ۵ سال کار کرده باشد؛ در این صورت تفاوت زیادی بین دستگاه اول و دوم وجود دارد. هر چه عمر کارکرد دستگاه بالاتر باشد، ممکن است تجهیزات دچار استهلاک بیشتری شده باشند. بنابراین احتمال فرسودگی آنها بیشتر است. این مسئله درباره خرید لوازم جانبی کامپیوتر دست دوم با ابعاد و اندازه های کوچک تر نیز وجود دارد. به طور مثال خرید اسپیکرها یا صفحه کلید، نمونه ای از این مساله هستند.
لوازم جانبی دست دوم و قطعات رایانه ای، سال‌ های طولانی در معرض گرد و غبار بوده اند. این ذرات داخل قطعات رایانه شده اند و آنها را آلوده کرده و اگر شما بدون توجه، لوازم رایانه ای دست دوم را بخرید، مشکلاتی را برای تعمیرات و نگهداری آن در آینده خواهید داشت.

خرید لوازم جانبی کامپیوتر دست دوم، حساسیت‌ها و دقت خاص خود را طلب می‌کند. اگر رایانه دست دوم می خرید، به ظرفیت ذخیره سازی، محل اتصال کابل های usb یا هرگونه ورودی و خروجی توجه کنید. محل اتصال کابل ها باید سالم باشد. به عنوان کلام آخر لازم است خاطرنشان کنیم در حالت ایده آل، اگر بودجه کافی برای خرید رایانه و لوازم نو در اختیار دارید، در ابتدا این گزینه را بررسی کنید، در غیر این صورت برای صرفه جویی در هزینه ها، خرید لوازم جانبی کامپیوتر دست دوم به شما پیشنهاد می شود. بهتر است یک منبع معتبر و با تجربه را برای این کار انتخاب کنید. خرید انواع هارد دیسک، خرید کابل ها و حافظه های جانبی و حتی خرید لپ تاپ یا رایانه شخصی، نمونه‌ای از انتخاب هایی هستند که شما در این زمینه با آنها روبه‌رو هستید.





:: برچسب‌ها: خرید لوازم جانبی کامپیوتر دست دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: